Platba kartou
Na rozdíl od dobírky je platba kartou bez poplatku.
V okamžiku převzetí zboží u sebe nemusíte mít hotovost ani kartu.
Úspěšnost platby se dozvíme okamžitě po zaplacení, není třeba čekat na převod peněz.
Je to bezpečný, pohodlný a rychlý způsob nakupování.
Jak je řešeno zabezpečení?
Údaje ze své platební karty zadáváte přímo na zabezpečeném ComGate
Přenosy dat při platbě jsou vždy šifrována protokolem HTTPS.
Podporujeme nejmodernější řešení 3-D Secure, které vám zaručí nadstandardní úroveň zabezpečení.
Informujte se u své banky, zda vaše karta podporuje 3-D Secure. Pokud ano, budete po zadání karty na
platební bráně ComGate přesměrováni ještě na web vaší banky, kde vložíte své 3-D Secure heslo.
Jaké karty přijímáme?
Platební brána akceptuje karty typu VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro a Diners Club. Ne všechny vydávané karty mají povolené online transakce. Pokud si nejste jisti, obraťte se na svou banku, zda vaše karta umožňuje platby online.
Jak u nás zaplatíte?
Při vytváření objednávky vyberte v nákupním košíku platbu kartou online. Po dokončení objednávky přijde k přesměrování na platební bránu ComGate, která zobrazí rekapitulaci platby (částka, popis objednávky) a vyzve vás k zadání karetních údajů:
číslo karty (PAN),
platnost do (měsíc / rok),
CVV / CVC kód karty (tento 3-místný kód najdete na zadní straně karty, většinou vedle podpisového proužku).
Po zadání se ty karetní údaje přenesou na pozadí do vaší banky, která ověří možnost provedení platby (zkontroluje disponibilní zůstatek na účtu, platnost karty atd.). Pokud je vše v pořádku, platební brána ComGate provede autorizaci transakce a do našich systémů odešle potvrzení o úspěšnosti platby. Po autorizaci platby se na platební bráně objeví potvrzující výpověď a přijde k přesměrování zpět na stránku. O výsledku transakce budete informováni také e-mailem.
Platba byla zamítnuta, co dál?
Důvodů na zamítnutí platby může být několik, zde uvádíme ty nejčastější:
karetní údaje nebyly vyplněny správně,
karta Exspirované (skončila platnost vaší karty),
máte nedostatečný zůstatek na účtu,
došlo k vyčerpání denního limitu nebo limitu pro online platby,
bylo nesprávné zadané 3-D Secure heslo,
vaše karta není určena pro online platby.
Viac o tomto zdrojovom texteNa získanie ďalších informácií o preklade sa vyžaduje zdrojový text
Odoslať spätnú väzbu
Bočné panely